Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

dimecres, de març 07, 2007

Em presento !!!!

Vaig començar a escriure en aquest bloc utilitzant un pseudònim (Marc Espasa), però passat el temps me n´he adonat que aquest fet comporta més inconvenients, equivocacions,errors que no pas avantatges i a més transtorna perillosament la meva personalitat :-)

És per això que a partir d´avui passarè a signar tots els meus missatges amb el meu nom real : Pol, i guardarè al calaix fins a nova ordre el meu "alter ego".

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Acabo de donar un ullada al teu bloc. Enhorabona, hi tens penjats articles molt interessants. Et convido a visitar un bloc 100% destraler.
Salut, independència i endavant.
Sami
http://pobleinsubmis.blogspot.com

dijous, 08 de març, 2007

 
Blogger Miquel Marzabal Galano said...

Caram, jo em pensava que Marc era el teu nom real. Mira, m'agrada molt el nom de Marc. Quan era petit tenia un bon amic que es deia marc. Però Pol també és un bon nom. Jo no vaig pensar que fer un blog amb un pseudònim fos necessari... Encantat Pol.

divendres, 09 de març, 2007

 
Anonymous Anònim said...

Et saludem, Pol! Prou desdoblaments de personalitat! (ja en tenim prou amb els de Catalunya, no, ha, ha...)

divendres, 09 de març, 2007

 
Blogger Moisès Rial Medina said...

Pol, t´he actualitzat a la xarxa republicana: http://xarxarepublicana.blogspot.com
Salut i llibertats.
Moisès Rial
http://llibertats.blogpsot.com
www.llibertats.cat

diumenge, 18 de març, 2007

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home