Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

divendres, de maig 04, 2007

Escòcia: guanyen els independentistes !!


S´ha confirmat la notícia i els independentistes de l´SNP han guanyat les eleccions al Parlamet escocès per primera en la història.

Ara caldrà estar molt atents per veure quin govern es forma, però el que queda clar,és que a Europa cada dia els independentistes som més i no crec que aquesta tendència pari de créixer en els propers anys.

A veure si els Catalans som els següents en veure com l´independentisme guanya les eleccions . Complicat si, impossible no.

Per cert, a les enquestes només un 10% dels habitants d´Escòcia es declara independentista i en canvi l´SNP ha tret més d´un 30% dels vots. O sigui que potser aquí a Catalunya som bastant més sobiranistes del que ens pensem o demostrem.

5 Comments:

Blogger Haters said...

Es divertida esta solidaridad entre independentistas de distintos países.

divendres, 04 de maig, 2007

 
Anonymous Anònim said...

No estic d'acord en una cosa amb tu, el 51% es declaren independenistes i el 80% se senten escocesos.
||*||

divendres, 04 de maig, 2007

 
Blogger Miquel Marzabal Galano said...

La solidaritat entre independentistes divertidíssima. A mí em proporciona molta alegria i esperança. I és normal. Els independentistes de diferents països tenim molta curiositat per veure com s'ho fan a altres països, i aquesta tàctica funciona molt bé. I ara que estem a la comunitat europea millor que mai. Posant-nos en contacte els uns als altres, així aprenem de tots.
Jo estic convençut que a Catalunya hi ha molts més independentistes del que ens volen fer pensar. Si no fos així no els faria cap por que convoquessim referèndums.

dissabte, 05 de maig, 2007

 
Blogger esteve said...

I els mitjans de DESINFORMACIO, tant espanyols com catalans : PATETICS a l'hora de donar la noticia. Que si els laboristes "han mantenido el tipo", que si els nacionalistes "no han conseguido el resultado esperado"... i TV3 igual de fantasma.
Ho marxen ells ho marxem nosaltres, i com que jo estic a casa, no penso fotre al camp.

dissabte, 05 de maig, 2007

 
Anonymous Anònim said...

Un dia que vaig viatjar a Irlanda del Nord vaig trobar una pintada que posaba, Catalonia Ireland i estaba pintada la bandera d'Irlande i una Estelad.
Una estelada a Irlanda del Nord!!! Em vaig quedar ven parat...

dimarts, 03 de juliol, 2007

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home