Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

diumenge, d’octubre 03, 2010

Jo vaig fer vaga.

Jo vaig fer vaga, vaig perdre els meus 1´4 dies de salari i ja us puc ben assegurar que els diners no em sobren, per tant vaig fer un esforç important per secundar l´aturada ja que estic en contra de la reforma laboral.

Jo simpatitzo amb el sindicat independentista Intersindical que va cridar a la vaga, però a part d´aquest sindicat una tal UGT i una tal CCOO sembla ser que tambè estaven contra la reforma laboral.

La meva sorpresa arriba quan descobreixo que 2 destacades dirigent de la UGT,van a les llistes de CIU i del PSC en posicions de sortida (seran segur diputades) quan van ser CIU i PSC-PSOE qui van tirar endavant la reforma laboral.

Tot plegat d´una cara dura impresionant, criden a la vaga i despres no tenen ni la descència de criticar els partits que han fet la reforma laboral i a mès van a les seves llistes electorals.

El que s´ha de veure !!!!!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Au, si la gran majoria de dirigents sindicals i vaguistes va i després votaran el ZP. Jo aplicaria mesures encara més dràstiques, el problema no és com eixugar ara l'enorme dèficit causat per les polítiques de xecs, regals d'irpf, plansE, AVEs sense sentit, aeroports al desert, peonás indiscriminades,...el problema precisament són aquestes polítiques de la subvenció, el vot captiu i la infrastructura política sense sentit. Els deutes els hem de pagar i com més aviat millor, i evidentment els pagarem nosaltres, especialment els més febles. M'ho prenc com el premi a la nostra estupidesa.

diumenge, 03 d’octubre, 2010

 
Anonymous Mallorca is not Spain said...

Enhorabona pel teu blog, és tot un exemple a seguir. Una altra cosa, i perdona que et pugui molestar, m'agradaria si pots, que visitis el nostre blog majorcaisnotspain.wordpress.com
Està fent des d'un punt de vista mallorquí, i a més és trilingüe ja que pensam que és imprescindible el coneixement del país perquè algun dia arribi el reconeixement com a país.

Moltes gràcies!

dijous, 04 de novembre, 2010

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home