Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

dimarts, de febrer 07, 2006

Visita "estrella"

Avui tot mirant el meu contador de visites va i em trobo que una de les últimes 10 visites rebudes és de : Direccion General de la Guard... el nom no està complert però em sembla evident que un dels visitants del meu blog prové de la benemerita.

Arribats a aquest punt no se si haig d´estar content perquè hi ha independentistes a la Guardia Civil o m´hauria de començar a preocupar no fos cas que se m´apliqués la llei antiterrorista com li van fer a aquell pobre noi que només va demanar a un supermercat que etiquetessin els seus productes en català.

Només espero que se´m respecti la meva llibertat d´expresió tal i com jo respecto la de la gent que no pensa com jo i que te idees molt allunyades a les meves.

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hahaha, se te'n va una mica la castanya, ehhh...
Molt bo, això de l'himne, salutacions des del Racó!

Salut!

dimarts, 07 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Marc, m'has sorprès gratament, des d'avui fins al final, tens un nou lector del teu blog.

dimarts, 07 de febrer, 2006

 
Blogger Pol G.G said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

dimarts, 07 de febrer, 2006

 
Blogger Pol G.G said...

Ets els famós TERRYcabres, famós membre fundador del ATH.PGC??

dimarts, 07 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

aqui tindras una altra fan lectora diaria del teu blog!!! et recomanare molt!!!! HI hauria d'haver pàgines més com aquestes...la gent ha de saber qui som, que volem i quan ho volem!!!

dijous, 09 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Enjoyed a lot!
»

divendres, 29 de desembre, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Excellent, love it! How do you remove hair dye from skin Scholarship acceptance new york saab dealer How doesskip passcode work on cell phones

dijous, 01 de març, 2007

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home