Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

diumenge, de febrer 05, 2006

El burro arrasa

Ja fa uns anys que uns joves de Banyoles van idear l’enganxina del burro català per “lluitar” contra la plaga que estava suposant la proliferació de toros Espanyols de Osborne que molts espanyolistes portaven al cotxe,a les samarretes a les gorres...

Fa uns mesos vaig decidir anar apuntant totes les enganxines que veia als cotxes del burro per una banda i les del toro per una altre. Els resultats han estat espectaculars, en 2 mesos (no vaig “treballar” cada dia) vaig contar 359 burros per només 58 toros,això significa que hi ha 6 vegades més burros que no pas toros. En percentatges el toro només representa un 16% de la gent que porta una enganxina “nacional” al seu cotxe i el burro un 84%.

Si tenim amb compte que aquest recompte el vaig dur a terme a la ciutat de Barcelona, els resultats són prou bons i esperançadors, estic segur que si hagués fet aquest mateix recompte a Girona, per exemple, els resultats encara serien més espectaculars a favor del burro.

Animo a tothom que llegeixi això que posi al seu cotxe, moto... el burro Català o el Gat-Cat, em de fer visible al món que nosaltres no som Espanyols.

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

Fa un temps vaig fer el recompte a Manresa i el resultat era que aproximadament el 15% del cotxes duien el ruc o el CAT, i un 1% el toro.

Que el sentiment, a Catalunya és molt més català que espanyol, és més que evident, però com que tot l'entorn i els mitjans estan molt espanyolitzats, l'actitud dels espanyolistes és espanyola 100% i l'actitud dels catalanistes és catalana al 30%.

Hi ha molts exemples. Un pot ser: quina llengua parlen un catalanista amb un espanyolista? tot i que sigui a Catalunya segur que es parlen en castellà.

diumenge, 05 de febrer, 2006

 
Blogger Pol G.G said...

Si,amb el tema de la llengua hi ha molta feina per fer certament i algún dia haurà d´acabar la història que sempre cambiem nosaltres d´idioma.

Vaig estar no fa massa a la Garrotxa i només vaig veure 2 toros en 3 dies!!!!

diumenge, 05 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Burro o, simplement, un bandera catalana. Jo hi duc la bandera.

dimarts, 07 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Jo sóc catalanista i gay. Posat a exibir les meves preferències i a reivindicar els meus drets, trobo fantàstica la imatge animada que il·lustra el comentari!!

dijous, 09 de febrer, 2006

 
Blogger Pol G.G said...

Jejejeje és que aquí tenim amb compte totes les opcions sexuals!!

divendres, 10 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Childrens shirt ecommerce hosting Teen goth chubby tgp galleries Idea interior design unbegrenzter webspace http://www.modern-bookcases.info Milf cruiser - denise Account merchant minimum no Web ecommerce hosting companies

dijous, 15 de febrer, 2007

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home