Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

dimecres, de febrer 15, 2006

Problemes tècnis i pregunteta

Volia cambiar el tipus de pàgina pq el fons negre de l´altre no m´acababa de fer el pes però en el procés m´he liat i he perdut tota la informació que tenia a l´index.

Després de passar molts nervis, sembla que la sang no ha arribat al riu i he pogut recuperar el més important, el que si que he perdut segur son els links d´alguns blogs, si algum blogmaster es passa per aquí i veu que falta el seu o li agradaria que el posés, només cal que ho digui.

La pregunteta fa referència al disseny. Us agrada més aquest o l´enterior amb fons negre? a mi l´altre em semblava més stressant però no se... dieu-me la vostre opinió. Gràcies.

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

Realment l'anterior era més agressiu. (Però jo creia que volies guerra...)
Prefereixo no excitar-me més del compte, d'això ja se n'encarrega el Pedro J. Em quedo amb la nova versió:

dimecres, 15 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Aquest és molt més elegant. Jo també el prefereixo. I tal com comenten més amunt, dóna una sensació de més tranquilitat.

dijous, 16 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

digueu-me acebes o zaplana, però jo prefereixo l'anterior versió...

dijous, 16 de febrer, 2006

 
Blogger Pol G.G said...

La veritat és que a mi potser també m´agradava més la versió antiga però veient tota la informació que vaig perdre quan vaig intentar cambiar de versió em sembla que no m´atreveixo a tocar massa coses més.

dijous, 16 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Per mi pots deixar-ho així. Menys dramatisme i més amabilitat estètica!

dijous, 16 de febrer, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Excellent, love it! http://www.50-110-rifle-cartridge-dimensions.info/Crusinart-programable-thermal-coffee-maker.html adult cartoons impotence West virginia medical malpractice law Sharp fax refills First boyfriend sex Peeing sailor moon safely weaning off zoloft The drug neurontin Antidepressant suicide cases Pee wee kumbia kings pictures What is sis real 256e integrated graphic card How to lose weight for a woman Laptop leather bags Brazil search engine optimization free uk celebrity upskirt Business incorporating small yourself Hasbro tool scrabble manga gangbang hentai Penile pump impotence

dijous, 01 de març, 2007

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home