Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

dilluns, de febrer 25, 2008

El cara a cara m´interessa una merda.

Motius:

- Els 2 candidats són Espanyols.

- La opciò ideòlogica que jo defenso, no està representada al debat pel representant de cap dels 2 partits que hi surten. La cosa encara és més greu si tenim amb compte que jo pago(lamentablament) TV1.

- El que per a ells és innegociable, per a mi és la cosa més normal del món (dret a l´autodeterminaciò).

- No vull entrar en el joc del bipartidisme entre dues opcions : la dolenta i la pitjor.

- La majoria de temes de que suposo que parlaran, no afecten al meu País. A mi si fan una carretera a Múrcia o l´estatut d´Andalusia m´interessen bastant poc la veritat.

- Abans d´arribar al debat, els mitjans de comunicaciò ja m´han saturat del tema i m´han tret les ganes de donar-li un cop d´ull.

- Per tot això i molt més, JA S´HO FARAN !!!!

5 Comments:

Blogger esteve said...

Ja som dos que pensem el mateix, company.

dimarts, 26 de febrer, 2008

 
Blogger Empordà said...

ola encara k et sembli ridicul tinc 11 anys i ja una nena de la meva Classe k diu k catalunya es part d'Espanya i nestic fins els putus nassos i jo nomes et vull dir:
- aixis es parla mes : lu k em diguin ni si senriuen pro jo u tinc tan cla com em dic Gemma

dimecres, 27 de febrer, 2008

 
Anonymous Anònim said...

dons, aixo, no hem preocupa el debat, gens ni mica. una cosa si em preocupa.
en un pais pot governar un partit politic que no tingui pas presencia, ni representacio? o dit d'altre manera, o que sigui residual la seva presencia? la resposta es NO. Dons a Catalunya, perque mana desde el govern central d'Espanya el PP, si a catalunya son una infima minoria els votants del PP? trobo que tenen un xollo aquests de Madrid, manen a Catalunya, manen al Pais Vasc, etc.

dimecres, 27 de febrer, 2008

 
Blogger Pol G.G said...

Una dada, Catalunya va ser de la segona comunitat on menys es va seguir el debat només per darrera d´euskadi.

Per alguna cosa serà...

divendres, 29 de febrer, 2008

 
Anonymous Anònim said...

Abans de que us ajuntessi-ho amb el tripartit, creia força amb vosaltres, però m'heu demostrat que no governeu pensant en el nostre petit pais sino només penseu en mantenir les vostres cadires, mai he vist un partit que es diu independentista i nacionalista tant arrosegat darrera dels partits que només pensen en borrar-nos del mapa com és l'antic PSC/IU o podriem dir PSOE/IU. Rosa

dissabte, 01 de març, 2008

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home