Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

dissabte, de juliol 08, 2006

Intel.ligència al poder.

Tot perseguint a uns lladres, es van emocionar i es van quedar encallats.
DE TRACA!!!!

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Marc, vull que llegeixis això i ho comentis. Certa Espanya està gairebé promocionant un aixecament popular contra el govern, a l'estil guerracivilista. Pío Moa, en el seu blog de Libertad Digital, porta temps agitant les masses irresponsablement. Llegeix-ho tu mateix i divulga-ho tot el que puguis:

Violencia legítima
7 de Julio de 2006 - 09:12:15 - Pío Moa
Al estado -- al gobierno, en la práctica-- se le reconoce el monopolio de la violencia legítima, esto es, en defensa de la ley, de la libertad y la seguridad de los ciudadanos. Con esa condición implícita, las víctimas de los atentados terroristas han reprimido su ira y su venganza, han renunciado a la legítima defensa, pensando en que ésta la ejercería el estado, haciendo justicia.

Pero, ¿qué sucede cuando el gobierno se convierte en auxiliar de los delincuentes, cuando los defiende, cede a sus exigencias a costa del estado de derecho, manipula la justicia a favor de los asesinos, trata de acallar y desacreditar a las víctimas? ¿Qué sucede cuando corona el crimen sangriento con la burla sangrienta llamada "proceso de paz"?

Pues sucede que el gobierno pierde su legitimidad para el empleo de la violencia, la cual pasa a ser despótica; y queda legitimada, en cambio la resistencia y la desobediencia de los ciudadanos. Que los ciudadanos usen o no métodos violentos en legítima defensa contra el despotismo deja de ser una cuestión de principio y pasa a ser sólo una cuestión de conveniencia.

Hoy, los esfuerzos deben concentrarse en ganar a esa opinión pública desconcertada y desmoralizada por políticos envilecidos, y organizarla contra la Alianza de los Infames. Sólo así evitaremos que la desesperación o el cálculo deriven a una violencia generalizada, causada por un gobierno que ha perdido toda legitimidad.

diumenge, 09 de juliol, 2006

 
Anonymous Anònim said...

si en la última vegada van tardar 3 anys en domninar-nos amb l'ajuda de hitler i mussolini.

aquesta vegada guanyarem..

diumenge, 09 de juliol, 2006

 
Blogger Pol G.G said...

Jo vaig passar una época de la meva vida on escoltava la COPE i llegia libertaddigital i pel to que utilitzen i tal, cada dia sembla que s´acabi el món.

Per tant, ja no m´extranya res del que puguin dir ni pensar aquesta gent i no penso gastar ni un minut en comentar les barbaritats que diuen i escriuen.

Tot i així gràcies per penjar aquest escrit!!!

dilluns, 10 de juliol, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Very nice site! Godzila toys nude pregnant teen galleries

dimecres, 07 de febrer, 2007

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home