Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

dilluns, de setembre 17, 2007

Tot torna al seu lloc.


Després de l´exepció que va confiramar la regla (en el darrer mundial de bàsquet), Espanya ha tornat al lloc on es mereiex i ha demostrat que en les grans competicions dels esports "importants" sempre són i seran plat de segona.

A més en bàsquet, podem seguir dient que Catalunya ha guanyat els mateixos Europeus que Espanya.

I el millor pot arribar aquest estiu amb l´Eurocopa de futbol si és que Irlanda del Nord, al gran potència, no els deixa fora abans.

Jo ja tinc els petards preparats.

8 Comments:

Blogger Haters said...

España, campeona de Europa de voleibol
elmundo.es - hace 6 horas
España consiguió su primer título europeo de voleibol después de derrotar a Rusia en Moscú ...

Que la realidad no te estropee un buen prejuicio. Es la base de la brasa nacionalista, que no?

En fin, una auténtica pena lo del básket. Supongo que te j*dería ver como unos cuantos catalanes (Gasol, Navarro, etc...) se quedaban hechos polvo por no poder ganar otro oro con España. Tough break, n*gga.

dilluns, 17 de setembre, 2007

 
Blogger Pol G.G said...

Pero tu no eres un ciutadà del món Haters? Com és que segueixes a la selecció Espanyola de Voley?

I sobre el Gasol i el Navarro, els respecto com a esportistes que són, però quan juguin amb la selecció Espanyola vull que perdin encara que siguin catalans.

Es com si un seguidor del Barça s´ahgués d´alegrar quan guanyés el Madrid de bàsquet pq tenen un parell de catalans a l´equip. Oi que no té cap sentit?

dilluns, 17 de setembre, 2007

 
Blogger Haters said...

No, hombre, yo digo que te sentaría mal verles mal por perder con España -- cuando si fueran buenos catalás en realidad tendrían que alegrarse ya que toda derrota de España es una victoria de Catalonia.

Del voleibol paso. Era por desmontar lo del mito del segundón que exponías.

Para segundón el Barça, que tiene el record de subcampeonatos (ouch, golpe baix).

dilluns, 17 de setembre, 2007

 
Blogger Henry The VIII said...

Però era una final de basket? És que amb tan pocs punts gairebé semblava un resultat de handbol.

dimarts, 18 de setembre, 2007

 
Anonymous Anònim said...

Qué diferencia entre unos catalanes y otros... desde luego conozco a gente extraordinaria de Cataluña, muchos de los cuales son amigos míos e incluso independentistas, pero por favor, no os comparéis con Cuba, Irlanda, Filipinas, etc. éstos fueron territorios oprimidos por sus respectivas metrópolis antaño, pero decidme cuál es la presión que ejerce España sobre Cataluña, por favor, es que yo no la veo... Cataluña es una de las comunidades con mayor renta per capita de todo el país (si no la mayor). Disfrutáis de un sistema de servicios mucho mejor que, por ejemplo, el murciano (a pesar de que los nacionalistas os empeñáis en quejaros de todas vuestras grandes deficiencias, yo no puedo coger un tren desde Murcia a Almería, por ejemplo, ya que no lo hay). No vayáis de mártires de España, por favor os lo pido. No digáis que se maltrata vuestra lengua porque sois vosotros, los nacionalistas, los que armais la de Dios cuando una escritora tan digna y tan inteligente (a pesar de ser andaluza) como Elvira Lindo da el pregón de las fiestas en castellano (la lengua materna de muchísimos barceloneses y oficial en esa ciudad como en Bilbao o Madrid, mal que les pese a algunos. Si os queréis independizar, me parece una chorrada, sinceramente, pero en el caso de que lo intentéis, hacedlo sin demagogia, y con la mayor honestidad que os sea posible. Quizás pediros algo de humildad y que evitárais el racismo contra nosotros, los cerdos castellanos, que no nos duchamos, somos malos en el deporte y casi ni sabemos leer sería demasiado e incluso podría dejaros sin argumentos. Dios me libre de pediros un favor así, en fin, salut!

dijous, 20 de setembre, 2007

 
Blogger Unknown said...

Com saps que Gaudí va dir: "Sense la independència.." ?? Hi ha una font bibliogràfica?? O nomès es pot veure als blogs d'internet?

dimarts, 25 de setembre, 2007

 
Blogger Pol G.G said...

Jo la frase del Gaudí la vaig treure del llibre INDEPENDÈNCIA. GRANS RAONS PER A DIR PROU.

Si en vols més dades:

http://www.grec.net/llivirt/mp.pgm?F=96499391

dimarts, 25 de setembre, 2007

 
Blogger Leonel said...

Des de l'altra banda del món t'escric... sóc un xilè enamorat de Catalunya encara que mai hi he estat...
t'invito a visitar-me:
jguixols.blogspot.com

Una abraçada...

diumenge, 30 de setembre, 2007

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home