Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

dilluns, de juny 05, 2006

Els telenotícies de TV3 perden els papers

Doncs resulta que en els espais reservats a la campanya de l´Estatut han ignorat totalment a ERC, han parlat de CIU,PSC,ICV i PP i ni una paraula d´ERC.

A part d´indignant pq ERC és el 3er partit de Catalunya, em sembla que el tema podria ser denunciable per què per llei (aquesta que tan poc agrada als perdiodistes i que a mi cada dia em sembla millor), el partits han de tenir un temps determinat depenent dels vots i per tan no puc entendre com es parla de tothom i no es diu absolutament ni una paraula d´ERC, bé, si que ho entenc però ho trobo lamentable.


El tema ja fa olor de podrit.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

I si consensuem un escrit de queixa al CAC? Et proposo que el redactis i el pengis aquí, als comentaris. Jo m'apunto a enviar-lo. Ja vaig enviar-ne un per queixar-me del 135 escons on no hi havia ningú a favor del No en un debat de 5 persones. La resposta fou que ells només tenen competència en la CCRTV.

A veure què responen.

De tan evident i descarats que són (i barroers) per fer-nos votar Si com ovelletes, aconseguiran que fins i tot la gent que tenia clar el seu vot afirmatiu, comenci a tenir la mosca darrera l'orella (estic parlant de persones properes a mi que em comencen a preguntar les raons del No, perquè comencen a dubtar de la campanya "de acoso y derribo" que estan fent pel SI.

Quan la gent pensa que se l'està manipulant la gent s'acaba emprenyant. Esperem que la gent se n'adonia.

Visca Catalunya lliure... d'aquesta xarxa clientelar político-empresarial-periodístico-mafiosa que tenim instal·lada en cada racó del país.

Salut

dilluns, 05 de juny, 2006

 
Blogger Pol G.G said...

Ho sento però jo mai he cregut massa en aquestes coses, si el CAC realment serveix per alguna cosa han de ser ells qui es posin mans a l´obra per denunciar aquesta irregularitat. Si no tenen ganes de fer-ho,per molt que els i enviem una carta no servir`amassa de res.

Jo no estic massa d´acord amb el que dius, em sembla que la campanya Stalinista a favor del SI està essent tan i tan dura que la gent poc implicada amb el tema s´està creient els arguments del SI (nuls per cert). Cada dia veig més negre que el NO tregui bons resultats.

Ara el que caldria és buscar un discurs clarament autodetermista i de superació de la via estatutraia de cara al dia 19 de JUNY, la gent de la plataforma pel dret a decidir, em sembla que apostaran molt seriosament en aquesta campanya.

dilluns, 05 de juny, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Tengo una hipótesis. Si me baso en el texto que usted ha escrito... La generalitat no quiere hablar de ERC, porque el estatut lo tiene complicado para sobrevivir si recibe críticas de dos lados.
Se necesita alimentar la idea de que el "enemigo común" del nou estatut y "por tanto" de Catalunya es el PP.
Se está intentando identificar el nou estatut con el alma de Catalunya (falso, pero hay que vender la burra). Así se evita hablar con seriedad del nou estatut, de sus contenidos.

El final de la historia es que ERC lo van a presentar en público como la oveja descarriada del nacionalismo catalán. Esto es un efecto secundario del nacionalismo excluyente catalán...

Un saludo cordial

Rafael (Málaga)

dilluns, 05 de juny, 2006

 
Blogger Jordà Sabaté said...

Fidels, al Monestir de Fray Louis de Lleó hi teniu un plat a taula. Passeu, que a fora fa fred.

http://epistolesafraylouis.blogspot.com/

diumenge, 11 de juny, 2006

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home