Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

diumenge, de maig 07, 2006

Un NO que sembla unitari

Sincerament estic una mica cansat amb la de voltes que ERC, plataformes catalanistes, partits independentistes extraparlamentaris… han donat per arribar a pendre una decisó sobre el tema del vot el sia del referèndum de l´estatut, però com deia aquell, bé està el que bé acaba.

Jo des de el primer moment en tot aquest procés, vaig guiar-me per dues màximes, unitat sobiranista i rebuig frontal al text pactat pel Mas i el ZP i ara sembla que aquestes dues coordenades es donen ab més força al sector del NO que no pas al sector del NUL.

Que consti que segueixo valorant molt positivament la campanya de votar indepenéncia perquè em sembla molt original i subversiva però em sembla molt i molt que tal i com estan les coses, s´acabarà convertint en quelcom molt i molt minoritari.

Per molt que en pugui fer ràbia, ERC té molt poder dins de l´independentisme i la seva descisió final de fer campanya pel NO sembla que ha estat com una catarsi i que ha fet tornar a tremapar a molta gent que, com jo, estaba infinitament descontenta amb com havia quedat el tema.

Per tant doncs, en pro de la unitat, us animo a tots a votar “preferenment” :-)) que NO el proper dia 18 de juny.

No m´agardaria deixar de reproduir unes declaracions del Carod que va dir : "Aquest és l´últim estatut que ERC negociará amb Espanya”.

Potser la mani del 18-F i la marea sobiranista van aconseguir canviar alguna cosa i obrir una nova etapa, espero no estar equivocat.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Penso de forma semblant. Al marge del que digués ERC tenia molt clar el meu vot NUL. El segueixo considerant més madur, més independent i per tant més independentista. Per a mi el NUL porta implicit el NO i afegeix un component de rebel·lió inherent a la causa independentista.

Ara bé, em va sobtar una mica la força que de bon començament va tenir el NO entre la gent...tot i així la postura d'ERC em reafirmava en el meu vot.

Finalment però, em penso que optaré pel NO en base a mantenir una unitat que ens cal per sobre de moltes coses. De fet, sempre he dit que la suma del NO+NUL+blanc i fins i tot l'abstenció faran que aquest estatutet quedi prou deslegitimat politicament parlant.

Salut

dilluns, 08 de maig, 2006

 
Blogger Pol G.G said...

Aquesta és la clau, unitat!!!

Tot i així penso que els nuls i els blancs (molt respectables), ajudaran a fer morir l´estatut abans d´hora.

dilluns, 08 de maig, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Escolteu, jo també era dels del vot NUL per la independència. Tot i així em guardava la opció del NO. Ara més que mai, vista la reacció d'ERC, cal aprofitar i dir que NO. És qüestió de pragmatisme: els d'ERC ens faran la campanya pel NO gratuïta!!!

Us proposo una altra mesura. A mesura que es vagi acostant el 18-J envieu el missatge de sota a tots els vostres contactes de correu electrònic i mòbil:

TRENCA AMB ESPANYA
LA VIA AUTONÒMICA HA MORT
CONTRA L'ESTATUT, INDEPENDÈNCIA!
VOTA NO!!

Què us sembla?

dilluns, 08 de maig, 2006

 
Anonymous Anònim said...

This is very interesting site... Moving companies montana Cholesterol inflammation plaque lipitor canadian pharmacy Gay black dvd lipitor james bond sucks Blackberry 7130 unlocked discount canadian discount zyban http://www.timeshare-buy.info/cooking-schools-in-dallas.html Used buick car part How many soccer players are on a team Trailer pissing drinking Infiniti modification pictures Mazda rx7 auto parts care product review skin can i loose my hearing by taking lipitor Supplements creatine celltech distributors of lipitor

dimarts, 06 de març, 2007

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home