Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada. ANTONI GAUDÍ

dimarts, de maig 09, 2006

La crítica a l´assemblearisme d´ERC

La crítica a l´assemblearisme d´ERC és el més fort de tot aquest linxamet que està patint ERC.

Com es pot criticar un mecanisme que fa més democratic un partit? Com es pot arribar a aquesta obsessió malaltissa en críticar tot el que fa bé ERC?

I el més lamentable de tota aquesta història és que està absorvint a personatges que poden tenir una certa sintonia ideològica amb el sobiranisme.

Un clar exemple, el vam tenir ahir el convergent J.B Culla que deia a l´Àgora que en una assamblea la majoria de vegades no guanya qui té més raò sinó qui crida més i es preguntava quanta gent suposaven les bases d´ERC. Jo em veig en cor de respondre, segur que més que la direcció de CIU.




El més trist, és que amb raonaments com aquests, tornariem a la dictadura en 4 dies perquè tothom sap que actualment governa qui domina els mass media i no pas qui te la raò.

Tots els contertulis habituals omplen hores i hores de ràdio,premsa i televisió parlant de democràcia però a l´hora de la veritat, a l´hora de donar la paraula a les bases (ciutadans), al seu discurs es barrejen paraules com : inmaduresa,partit adolescent,els objectius de la direcció no son els mateixos que els de les bases...

A vegades sembla que hi ha actituts i reflexions que no superen la prova del cotó i això us ho diu una persona que no és militant d´ERC (per aclarir dubtes) i que per tant "li és igual" qui prengui les decisions dins d´ERC perquè a mi no em preguntaran, però jo si que estic sempre de la banda de donar la veu al poble.

Pero tot si val per "matar" ERC.

4 Comments:

Blogger Jaime said...

Perdoneu jo tambe soc mare ting 59 anys i m' ho estic passant pipa ahir am vaig donat d' alta i em van dir que ja m' havien concedit un bloc però encara no he rebut res és normal? estic fen proves
perdoneu i gràcies

http://blogdeldescanso.blogspot.com

dimarts, 09 de maig, 2006

 
Anonymous Anònim said...

No té res a veure una cosa amb l'altra. Està molt bé que els dirigents d'ERC s'escoltin i facin cas a a les seves bases. El que no és normal és que encara es vulgui mantenir en el govern ERC quan en el projecte principal que tenien com a tripartit, mantenen una oposició, i demanen el NO i encara pretenen seguir manant (vivint del "cuento")

La veritat és que tenim uns polítics que foten fàstic. Però lo d'esquerra ja és esperpentic.

dijous, 11 de maig, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Com funcionen les asamblees de erc
,les decisions es prenen per consens?
es fan votacions?

quins mecanismes feu servir?

gracies

llibertari

dijous, 11 de maig, 2006

 
Anonymous Anònim said...

es l'hostia, com es pot criticar una accio que fa mes democratic un partit! estic fins als nassos que tot el que fa ERC sigui "dolent". Si enlloc de tantes picabaralles els partits polítics catalans haguéssin fet pinya, un altre Estatut cantaria

dimecres, 17 de maig, 2006

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home